Szanowni Państwo,
w związku z trwającym naborem wniosków w konkursie grantowym organizowanym w ramach projektu Akademia Aktywnych Obywateli – Podkarpackie Inicjatywy Lokalne zapraszamy do udziału w spotkaniach informacyjnych, które odbędą się na terenie powiatów: rzeszowskiego, łańcuckiego, sanockiego i bieszczadzkiego.
W ramach konkursu w młode organizacje pozarządowe (które zostały wpisane do KRS-u lub innego rejestru nie wcześniej niż 18 miesięcy od dnia złożenia wniosku), grupy nieformalne i grupy samopomocowe z województwa podkarpackiego mają szansę na pozyskanie od 2 000 zł do 5 000 zł na realizację inicjatyw wpisujących się w sferę działalności pożytku publicznego.
Pula środków, która zostanie przekazana na inicjatywy lokalne w 2016 roku wynosi 500 650 zł.
Realizacja inicjatyw, które nie mogą być krótsze niż 60 dni, a dłuższe niż 180 dni, mogą być realizowane od 1 kwietnia do 15 grudnia 2016 r. Aby otrzymać dotację na ich realizację, należy złożyć wniosek w wersji elektronicznej do dnia 28 lutego 2016 roku do godziny 15:00.
Zachęcamy do udziału w spotkaniach informacyjnych, w trakcie których przybliżymy wszystkim zainteresowanym kwestie formalne związane z aplikowaniem o środki oraz porozmawiamy o pomysłach na projekty.
Najbliższe spotkania odbędą się w dniach:
13 lutego br.
- w godz. 10:00-12:30 w Zespole Szkół Ekonomicznych w Rzeszowie przy ulicy Hoffmanowej 13, Rzeszów. Liczba miejsc ograniczona do 40. Obowiązuje kolejność zgłoszeń.
Osoby zainteresowane mogą zgłosić chęć udziału w spotkaniu do dnia 12 lutego br., za pośrednictwem aktywnego formularza na stronie http://goo.gl/forms/ivn1P32jHP
- w godz. 16:00-18:30 w Ośrodku Kultury w Wysokiej, Wysoka 81, 37-100 Łańcut.
Osoby zainteresowane mogą zgłosić chęć udziału w spotkaniu do dnia 12 lutego br., za pośrednictwem aktywnego formularza na stronie http://goo.gl/forms/DhH20EVVvz
16 lutego br.
- w godz. 11:00:13:00, w siedzibie Urzędu Miasta w Sanoku, Rynek 1, 38-500 Sanok.
Osoby zainteresowane mogą zgłosić chęć udziału w spotkaniu do dnia 13 lutego br., za pośrednictwem aktywnego formularza na stronie http://goo.gl/forms/qdbVczAH2S
- w godz. 16:00:18:30, w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ustrzykach Dolnych, ul. Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne.
Osoby zainteresowane mogą zgłosić chęć udziału w spotkaniu do dnia 13 lutego br., za pośrednictwem aktywnego formularza na stronie http://goo.gl/forms/bLg1Dfc6zw
Zgłoszeń można dokonywać również przesyłając potwierdzenie na adres m.zurek@fgi.org.pl
Załączniki: