ZASADY OBSŁUGI INTERESANTÓW W BIURZE STOWARZYSZENIA LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „KRAINA NAFTY” W CZASIE OBOWIĄZYWANIA STANU EPIDEMII

Szanowni Państwo,

w związku obserwowanym w ostatnim czasie wzrostem zakażeń wirusem SARS-CoV-2, oraz w związku z planowanymi w najbliższym czasie trzema naborami wniosków, LGD „Kraina Nafty” wprowadza następujące zasady dotyczące udzielania doradztwa, obsługi bezpośredniej oraz składania wniosków:

  1. W trosce o bezpieczeństwo naszych interesantów oraz pracowników Biura LGD „Kraina Nafty”, w Biurze LGD stosujemy organizację bezpośredniej obsługi interesantów dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem epidemii.
  2. Rekomendowane są usługi doradcze świadczone w formie telefonicznej pod numerami tel: 725 999 721 lub 725 995 723 lub zdalnej, za pośrednictwem poczty e-mailowej: biuro@kraina-nafty.pl
  3. Doradztwo świadczone jest przez pracowników biura w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30.
  4. Konsultacje bezpośrednio w biurze LGD będą możliwe wyłącznie po uprzednim umówieniu się telefonicznie lub mailowo na konkretny dzień i godzinę – pozwoli nam to uniknąć zbyt dużej liczby osób w biurze w tym samym czasie.
  5. Konsultacje indywidualne bez uprzedniego uzgodnienia daty i godziny konsultacji, będą możliwe jeśli nie będzie na terenie biura LGD w tym samym czasie innych interesantów.
  6. Pierwszeństwo w obsłudze bezpośredniej mają osoby składające wniosek o przyznanie pomocy. Osoby składające wnioski są zwolnione z wcześniejszego umawiania wizyty w biurze (dotyczy okresu trwania naboru).
  7. Jednocześnie w Biurze LGD może przebywać tylko jedna osoba składająca wniosek lub korzystająca z doradztwa.
  8. Od wejścia do budynku biura oraz podczas udzielania doradztwa lub składania wniosku wnioskodawca oraz pracownik Biura LGD zobowiązany jest do zasłaniania ust i nosa (maseczką, przyłbicą lub innymi równoważnymi nakryciami).
  9. Przed rozpoczęciem doradztwa wnioskodawca zobowiązany jest do dezynfekcji rąk.
  10. W przypadku, gdy wnioskodawca będzie uchylał się od obowiązku wskazanego w pkt. 8, pracownik biura LGD może odmówić udzielenia doradztwa w formie bezpośredniej lub skrócić usługę.
  11. Wprowadza się bezwzględny zakaz przebywania w Biurze LGD osób towarzyszących wnioskodawcy, jeżeli nie jest to niezbędne do właściwego skorzystania z doradztwa lub składania wniosku.
  12. W Biurze LGD obowiązuje nakaz zachowania minimalnej bezpiecznej odległości 1,5 m.
  13. W Biurze LGD prowadzona jest ewidencja osób korzystających w danym dniu z konsultacji bezpośrednich oraz składających wnioski.
  14. Osoby w złym stanie zdrowia z występującymi wyraźnymi objawami chorobowymi tj. kaszlem, katarem, dusznościami i gorączką nie będą obsługiwane.
  15. Osoby zarażone Covid-19 lub przebywające na kwarantannie lub w miejscach, które są ogniskami proszone są o powiadomienie o tym fakcie pracownika LGD oraz bezwzględne powstrzymanie się od bezpośredniego załatwiania spraw w Biurze LGD.
  16. Prosimy o informowanie Biura LGD o fakcie przebywania na kwarantannie lub zarażeniu koronawirusem, jeśli mogło dość do niego w czasie zbieżnym do wizyty w Biurze LGD.
  17. Prosimy mieć na uwadze, że musimy zachować szczególną ostrożność i reżim sanitarny, szczególnie w okresie naboru wniosków.
  18. Prosimy o dostosowanie się do obowiązujących zaleceń.

Natalia Kuliga-Helnarska
Kierownik Biura LGD